Friday i'm in love

Glamouretemat igår kan beskrivas som trevligt, annorlunda, posering ovh framför allt gott. Jag skulle bjuda på mat. Slog till med lax, kokad potatis dill eller smögensås och grönsaker. Jag lyckades! Alla var belåtna och nöjda.  under den senaste veckan har jag levt livet som fattig student? Nästan. Jag har inte riktigt vart fattig. Har vart förbi mamma några gånger med tvätt, hämtat pengar, hämtat mat osv. Annars så har jag klarat mig själv galant!

Som jag sa så var det glamour igår, dock så kände jag mig inte så mycket glamour, bortsett från örhängena och halsbandet. Vilket som, tävling blev det. in och rösta!
www.ekallander.blogg.se
Jag hoppas jag har trogna läsare.




Idag väntas rep med världens mest effektiva band! längtar. Ikväll är det party? Ska ivarjefall hem snabbt snabbt efter repet, då kommer e,e och s. Sedan får vi se vart kvällen leder oss. Möjligtvis till sigurds. Imorgon, lördag börjar det efterlängtade! Ska bli himla roligt att komma igång. Mer information dyker upp senare. Det ryktas om en blogg? tihi


"All the boys think she's a spy. She's got Betty Davis eyes"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback