Förändring

Är så sugen på något nytt. Usch, köper gläder hit och dit! Allt ser likadant ut men det är nytt! Jag känner för en förändring. Fler hål i öronen, ny frisyr, en till tattuering, upptäcka ett nytt band, annorlunda tankesätt,  I wanna be made!
-Nej jag vill inte bli made. Men vill göra något! Hål i örat, det ska jag fixa! På ett speciellt ställe.. går inte att förklara men ellinor har där och det var super snyggt! Annorlunda frisyr.. finns det ens någon frisyr jag kan ha? Nej, osäker där! Tattuering, wiho mm. På gång! Nacken är bestämt och jag är inne på något symbolaktigt.. Ska vänta länge nog tills jag bestämt mig. "Inom sin tid kära cherlock" som linnea en gång sa till mig. Nytt band? det är upp till dig, klära läsare. Visa mig! Har ju "dunkat" sönder i are droid - i are debut plattan nu. Herregud så bra! Annorlunda tankesätt.. jag borde ha lyckats under detta inlägg?

Nej, men en förändring skulle sitta fint. Något nytt! Jag gav mitt hår mer glans, mer färg, mer näring idag! Färgade det brunt, då det under min utlandsresa blektes ganska mycket år det orangea hållet.

Jag är sugen på choklad. Och chips. Godis. Popcorn. Lite mer choklad. Och en coca-cola. Namedropning på hög nivå! Åt spicyhot idag. Jag undrar vart jag är påväg!? Rullar iväg till repet imorgon antagligen med gitarren under armen. Samtidigt lirar sofie synthpop på jobbet och emelie sjunger soul. Påtal om synth!
- Sofie har fixat en keyboard till oss. En riktig keyboard som emelie ska stå och lira på.

Är detta ett långt inlägg? Det är väl väldigt nära åtminståne? Vill försöka göra världens längsta blogginlägg.. undrar hur långt det är? undra vem som gjorde det? undra hur lång tid det tog? Undra varför den gjorde det så? undra vad det stod där egentligen.. Slå världsrekord med mig!

Jag vill sova.. och vakna upp imorgon. För imorgon är en stor dag. För det är nämligen tisdag! Skämt och sido.. imorgon ska jag vakna tidigt och läsa vlt. Jag har deltagit i en tävling. God bless the jury! Ingenting vore större.


Nåja! Jag undrar hur du har det vart du än är!

Provar något nytt här med! Tjoföljt


Kommentarer
Postat av: emma

hm, ingen brådska med skorna direkt, men träffar du sophie kan du ju ge dom till henne! (:

fin blogg du har förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback