Ett tidsfördriv att dö för

Igår till idag var jag hos min moster och kära kusin. Åt mat, "lekte", och hade allmänt mysigt. Senare på kvällen kollade vi på världen äckligaste, läskigaste, psykigaste film. REC heter den, och ja den var jävligt läskig faktiskt. Kunde inte sova och vakna mitt i natten av att min lilla kusse typ låg helt konstigt i sängen och sparka på mig typ yey! Drömde också att hela min släkt skulle äta thaimat tillsammans idag.. vilket dock inte stämde så blev lite ledsen i ögat nu va!

Idag åkte vi iväg och handlade lite mat osådär åt mig eftersom jag ska bo i deras lägenhet från och med lördag! Då ska även jag och sophie på kent i eskilstuna. Det ska bli det bästa någonsin! <3
Ja, jag ska bo själv i en vecka, vilket var as skönt förra sommarn så hejja mig! Nu ska sophie ladda ner musik åt mig.. tjillevippen!

ps. har morgan pålsson på dvd nu. himla bra. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback