En trogen rocker

Johanna har historia på sin dator. Nyligen har jag fått över lite gamal musik som väcker minnen av en trogen rockare vid namn sara. Året var 2006 och det ända som gällde var stuprör, converse, skinnjacka och ett linne. Tider det! Det jag vill komma fram till är att jag har fått b.la Tim neu's otroligt populära låt loopholes. Väcker minnen när man kriga till skolan i höstmörkret. Dit tillhör också capitalism stole my virginity med T(I)NC. Flashbacks är ju verkligen det bästa i livet. Nästan! Förövrigt så har jag namnsdag idag :)

ikväll blir det till att ta det lungt. Godis ska inhandlas. Snart drar vi iväg på ett äventyr utöver det vanliga. Allt eller inget?


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis!

världens äventyr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback