Efterlängtat

Det känns som om bitarna börjar falla på plats igen. Vadå? Vilka bitar? Vilken dålig inledning. Bitarna i mig och så vidare såklart! Idag ska vi börja repa. Det är mitt liv, jag skanar det!  Vi kommer leverera så bra nu. Nytt band. Nytt material. En ny start

"jamming" it is today. Något som också är efterlängat är Eskobar's senaste skiva. Efter många om och men så beställde jag skivan. Hallå! det gick ju inte att ladda ner, och jag är snål, men vafan.. kom in i matchen! Det var värt det. Medans jag ändå var i farten slängde jag på i are droid också. Gudomligt!

Igår var jag på sminkparty. Det var tur att bruden kunde sminka. JA! Man såg ju ut som en jävla clown efter det. Emma, Sophie, vallis och Ellinor var också där. Bra smink trots allt. MED ALOE VERA SÅKLART! Efter det blev det film hos sophie, typ the vecancy eller något. Och senare på natten gled vi ut till Ängsö. Eh, det ska ju va läskigt osv men det blev snarare en "fet" parodi på det hela. Sophie går runt och sjunga "uti brittas fitta lalala" Britta båt blir skit rädd och lackar sönder medans emma gnäller och vill hem. Jag ber henne att stänga igen kakhålet! Rolig kväll trots allt! Sen jag började jobba tillsammans mes sophie har vi kommit varandra mycket närmare som vi var förrut. The good old days, när vi var bästisar och åt chips varje dag och gick i 3an typ. Det är roligt =D

Nåja tack för mig, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback