Du är bättre än mat

Hur skulle du reagera om en människa sa till dig att du var bättre än mat?
Du är dum i huvudet.

Jag tycker den meningen är klockren. Kan man va bättre än mat? Va underbart. Bättre än thai mat..

Anledningen till detta spektakel är att Erik valde att ta upp det på msn. En rolig tanke tought. Tillfället utsätts för musik, damage good med the deportees. Jag avgudade de sönerna förra sommaren. Dom var bra. Är iofs också nu. Hittade en cd bland min otroligt unika och stora samling. Right.

Dagen har vart slapp. Åkte till eskilstuna, sundbyholm, och badade med familjen och kusin plus mormor&morfar. Åt korv med bröd från hamnkiosken, som förövrigt tog 49 kronor för en liten macka med salami på. usch :( Sedan blev det sol och bad. Väl hemma kom sophie över och vi poolbadade litegranna. Glass och chips spenderades seneftermiddagen med. Johanna var också med. Jag gungade på en gunga. Fick ont i magen.

Är inte nöjd med min layout på min blogg än. När man vet hur allt fungerar vill man bara ha mer och mer och meeer! Därför.. har jag en idé, igen. Ska fixa lite till alltså. Det blir nog bra så småning om. Jag ska köpa ett kastspö så jag kan få en fisk någongång för metspön är inge roliga. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback