Brandmän med kattungar

Det tycker jag låter väldigt intressant.

Gårdagen var väldigt mysig. Dock så var filmvalet inte de bästa. Vi såg "The Fog".. dimman alltså. Ingeting för mig. Johanna som skulle upp och jobba idag gick och försökte sova runt halv 1, men det gick inte så bra. Under tiden satt sophie vid datan och jag gick runt och strosa. Senare begav sig sophie hem och jag somnade.
   Imorse stack johanna iväg tidigt, runt 8, jag somnade om och vaknade igen vid 11. Då lagade jag pastasallad med tonfisk, eftersom jag lovat johanna att bjuda henne på lunch idag. Hon kom och vi satt på balkongen och njöt. En halvtimme senare försvann hon igen =< Hon jobbar alldeles här i närheten.


Se vad jag lärt mig! Duktigt tycker jag

Klockan sex ska jag repa med bandet utan namn. Hoppas det går bra! Efter det har jag ingenting planerat. Time will tell. Uppdatering följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback