Besvikensara_90

Äsh! Det gick inte hela vägen. Att gå upp och läsa tidningen klockan 8 var inte värt det. (När man förlorar så brukar man inte nämna vad det var för då slipper man verka dum och dålig) Så ja nej det  var väll inget speciellt =) Det återblir en gåta.

Jag trodde absolut inte jag skulle känna såhär. Verkligen jätte besviken. Var ju så säker! Hur kan man vara säker i spel? ha, det går ju inte. Nåja, man kan inte få allt!

Nu ska jag lyssna på håkan hellström, plocka i mitt rum, göra något att äta, fläta mitt hår (haha) och vänta på min vän sophie att bli online på msn, för då ska det planeras? hoppas :*

Okej, det var det! Ordinarie uppdatering kring tolvslaget kommer ske som vanligt. Se you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback