Äta bör man annars dör man

Blir väkt av ett sms. Klockan slår 11.14. En viss J ber om att få komma över och äta lunch. Orkar jag? Äh, får ta mig upp och nu sitter jag här. Om trettio minuter ska korv och mackaroner stå färdiglagat.
När jag blickar en gång till på min mobil har jag fått yttligare ett sms. "Jag ska till läkare så vi kan inte repa" Fan. Då blev repet inställt också.

Jag har två uppgifter idag. Den ena är att gå till OkQ8 med Sophie ock köpa T-röd. Den andra är att svänga förbi jois ikväll och plocka upp mina skor som hon haft ett bra tag.. annars är det fritt!

Nu måste jag börja laga mat. Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

hha hej , jag är fett hungy nu va hände med våran mat vi skulle fixa , ring sen , ska vila lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback