anteckingar

matisyahu
radiohead
och libertines

..är lite jag måste överföra från gamla datan till min senare!


Farmor kom över och vi fikade osv. efterå åkte jag till sophie. Chips och två filmer blev det. American pie The wedding och House of vax, som visades på kanal 5. Mycket trevligt. Fick massage också! Efterås skjutsade sophie hem mig. Shysst! Eller, iofs så var det jag som skjutsade sen fick hon cykla hem. Shysst vilket som! :)

Nu sitter jag här. "Chattar" med andreas och sophie. Ska väl kolla det sista, rutinerna, sen försöka sova lite. Imorgon blir det partaj hos andre skulle jag tro. Hojta till om någon är sugen! Lördag ska ja va med erik fredik johanna i guess. Söndag, chillzor dag.

Glömde nästan bort höjdunkten på denna dag! Klockan slog 22.00, sommar TV var påväg att startas. Yes! Idag visade dom inslaget från mälarguid turen på mälaren. Mhm, jag var med! haha.. Bra var man. Herregud

Näpp! Nock. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback