and sunday always comes too late

Sofie och johanna har nyss vart här. Vi åt godsaker och kollade på film, sceleton key ungefär. Den var läskig. Nu gör jag inte så mycket. Är lite trött så antar att det är läggdags snart. Det ska bli skönt att sova i min egna säng =D en hel vecka sen sist. Imorgon bär det av hem till sophies veranda. Där ska det planeras cykelsemestern. Skriva packlistor och vad vi behöver handla osv. Det kommer bli häftigt! Cykelkärran är fixad. Spritköket där med. På torsdag bär det av.

"Kom dra med mig in i ett hörn, kyss mig och ljug, och gör det så bra att jag verkligen tror dig"
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska flytta till bara någon gata brevid där jag bor nu. :)



och nej jag får inte heller tag isophie.

tältet funkar fint förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback