We are talking to you, yes you

We need to get out more. We need to stop sometimes and look at the sky.  We need to spend more time with the ones we love and forget the ones we dont. So many things can make you forget, make you forget what's important in life. And when you use fear on us, and if you really love, let them in. It will bring you down, we'll make you get in line and shut up.

Well, we dont want to get in line, we want to show them all the sky and let the figure it out for themselves. We are talking to you, yes you. Sat in your car. Sat at home. Walking along the street. That thing you want. That thing you want, that thing is hundred miles away. It's yours. It always have.

Vi pratar med dig, ja dig.

M: Städa min brors rum imorgon, shoppa räkor och kräftort på eftermiddagen, plugga teori frammåt kvällen.
T: Packa, planera smått med empa, ha kräftskiva. Sova
O: 08:08 åka till till gbg

Jag är jätte nyfiken på vilka som egentigen läser min blogg. Jag menar, vissa dagar är det upp mot 30 läsare (jag anser det mycket) så man blir ju lite smått fundersam. Okej, har några få trogna, 5-7 stycken, men medelstatistiken ligger runt 14 unika varje dag! Hatar att va nyfiken.. det är spännande, men man får damp!

Jag har jätte mysigt i mitt rum just nu. LEVANDE tända ljus (riskfullt) mysig musik, MGMT och BB. Det regnar lite smått ute och är kallt. Remix på blocparty gör allt mycket mysigare och ska det bli läskigt ska man lyssna på kiss remixen by diofy,y.

"Vad du än gör, gör det inte"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback