Wake up - Arcade Fire

Söndag är här. Världens mest meningslösa dag. Ångest inför morgondagen och så vidare. Idag har jag flera saker jag bör göra. Jag borde städa min garderob, övningsköra, gå promenad och damsuga. Men (alltid ett men).. jag har ingen lust alls att städa min garderob, och att övningsköra är så jävla tråkigt, faktiskt, gå promenad därimot kan ja tänka mig lite senare. Damsuga också.

Jajusste, skulle kanske fika med niklas idag också. Får se om han hör av sig och hur det blir.

Egentligen vill jag bara ligga kvar här i sängen hela dagen!

To-do list

Måndag: Slutar efter lunch. Blir nog körskolan efteråt
Tisdag: Inget rep. Övningsköra
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: LEDIG! =D Fira Bodil


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

hahhaah dam suga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback