Väntar desperat

Väntar despterat på att ännu ett avsnitt av greek ska bli klart. Ber om ursäkt för gårdagens felstaving, det ska naturligtvis vara greek inte geerk!
Vädret suger och jag tror nästan bestämt att jag åkt på en förkylning. Min hals värker något enorm och jag är väldigt glad över att det enda jag just nu får i mig är thé och ostbågar. Vilken härlig kombination! NOT

Drack lite green the nyss på morgonen och tänkte starx lägga mig i sängen och kolla på tv eller film. Eftersom allt ska ta sån jävla tid här i livet så gör jag ännu en liten fråge quiz!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
hm.. det händer
2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja, det har jag
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
allt möjligt! haha skoja, domdär små vita med röda prickar
4. Vad åt du senast?
ostbågar
5. Har du fått någon komplimang idag?
ja faktiskt :D
6. Har du varit med i en rättegång?
nej men nära på
7. Är du polare med grannarna?
mest äldre, så inte så värst bra
8. Vilka språk pratar din mamma?
swedish
9. Vilka länder har du bott i?
sverige
10. Senaste piercingen?
öronen?!
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
länge sedan.. aha oj 15 minuter, trodde timmar.. eh det var väll  i söndags
12. Gay?
owen is
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
who hasn't?!
14. Har du äggat någon?
nej fyhellvete
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej
16. Suger det här?
lite :D men jag kämpar vidare
17. Har du varit på stranden?
beachen menaru? ja
18. Har du haft en stalker?
varje dag
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
kan man glömma göran?
20. Hur bra är din syn?
för bra för att få glasögon
21. Har du varit på ett party?
hahahaaa
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
utom min kontroll!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
jag skulle bli glad att någon är det hahahaa
24. Har du varit utomlands?
för många gånger
25. Har du sett din bästa vän naken?
nära på :( hahaa
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
mina föräldras? eftersom det är det enda..
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga
slagsmål?
oja, då skulle ett till slagsmål uppstå muhaha
28. Var är dina syskon just nu?
vid sin data
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
att jag levde som i disturbia och blev instängd och grejer
30. Vem ringde dig senast?
min mor
31. Vilken tid gick du upp imorse?
11.17 inte en minut senare
32. Vad har du gjort i helgen?
festat.. partat.. ätit
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"hej sötnos, riktigt kul att prata med dig. Kanske ringer någon dag!"
34. När var du riktigt sjuk senast?
typ nu? nej men på min födelsedag
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
hm.. lasse lindh! eller bassisten från hästpojken
36. Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka
37. Har du färglinser?

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
hade precis kollat på greek
39. Vad är det första du gör på morgonen?
springer ner och gör thé eller choklad som jag sen spiller ut, oftast :S
40. Vad ska du göra efter det här?
kolla greeeeeek!

Vad är meningen med detta egentligen? Det är ju som att skriva en dagbok om sig själv och sina vanor. Funny! Därimot, vem fan kommer på dessa frågor? haha.. Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback