twentyseven club

Idag har vi en ganska skön sovmorgon, och bara två lektioner. Onsdagar är den skönaste skoldagen =>

Efter skolan så mötte jag upp min mormor för en liten stantripp. Vi köpte garn för 650 spänn! Sjukt dyrt, tack mormiz! Hon ska sticka en tröja och mössa till mig. Grått till tröjan och en jätte fin varm gul färg till mössan. Ska bli väldigt mysigt till hösten. Dock så kommer tröjan ta ett tack, mössan därimot blir förhoppningsvis klar redan ikväll!

Vi tog en fika på globaliving, kladdkaka och kaffe! Så gott. Sedan vandra vi runt lite, hon shoppa skor och massa saker! Vi kollade på en kappa till mig och ett par efterlängtade skor från h&m.. men tror det eller ej, skorna var slutsålda :(:( och en passande kappa hitta jag inte. Inget föll mig i smaken helt enkelt. Så synd!

Ikväll ska mamma bort. David har åkt till pappa. Micke blir sen. Vad ska jag äta?! Får pengar. Det betyder antingen kebab eller pizza. VIll inte! uh, så äckligt. Eller.. en ubåtskebab vore gott. Men ush, vill ha riktig mat, men det finns ingenting här hemma ju.

Ska iallafall till mormor och morfar senare och kolla lite kläder och sådär! :) Kanske uppdateras det här senare..

"what if i where you?"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback