spleen united

Egentligen känner jag mig jätte duktig. Men samtidigt så känner jag mig sjukt kass.
Jag har vart på körskolan varje dag, till och med idag, trots oändlig trötthet och ont i huvudet. Det är creeds.
Sen kommer vi till godis fronten.  Äter way to much godis då jag är rastlös. Ikväll tänkte jag kolla på hanibal. Måste ha något gott. Hatar mig för det! Skönt att skolan och framförallt rutinerna drar igång snart. Jag har iallafall införskaffat mig en almenacka :) Påtal om almenacka.. ska en sådan behöva kosta 100 spänn? Det är ju så sjukt dyrt. Jag fick betala 129 kronor för den jag köpte. Usch..

Igår var jag ut med tjejerna. För kul. Hatar dock vimmelbilder. Menmen, en del av livet!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback