saracederborg.blogg.se

Idag hörde jag gossip om att det skulle ske ett bullkalas hos ellinor! Självklart kommer jag befinna mig där på plats, 4 a clock!
Va gott. Och mysigt med bullbak!

Har åkt på ett virus. Iallafall vad jag skulle chansa på. Förkylning it is och det suger enormt.

Gårdagen var roligt. Började på bill och bob tillsammans med sophie, andre, anna och thomas. Efter ett tag gick vi till pluto och det var väll ganska roligt. Roligast av allt var nog på bc efteråt. Världen är allt liten. Stötte på en pojke som jobbade på min plastpappas gamla jobb. Varför det var roligt var lite för att han hatade sin förra chef (far) och så träffa han mig så det var verkligen skit kul att disskutera.

Dags att baka bullar! Solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback