run to the avalanche

Usch! Det var jobbigt.
Allt bara påminner om allting. Funkar ju inte

Man vet själv fast man förstår inte. "Hjärnan vet men hjärtat vägrar förstå" så sant så.

Nu ska nog dethär lösa sig.

Åker till ikea idag med phie. HOPPAS dom har någon god mat på resturangen där. Annars kanske pizza hut?

Fortsättning följer..



.. och ja dom hade ganska god mat på ikea. Både jag och sophie tog kötbullar med potatis och gräddsås. Det var hur gott som helst med riktig husmanskost ;)

Till efterätt åt jag glass. Sedan chilla vi lite i en skön soffa inne på varuhuset. Det var ganska roligt. Påminde mig om förrut när en reporter från en tidning skulle bo på ikea i en vecka eller något. Det skulle jag med vilja göra.

När dagen var påväg att sluta insåg vi att det inte gick några bussar hem. Då kom mina föräldrar och hämta upp och och skjutsa oss till sophie. Där blev det lite soft chill i hennes säng tillsammans med datorn och en skål poppisar. Larsa kastade en skräppåse på mig. Vad är ditt problem? Haha skoja

Nu har jag precis "designat" sophies blogg lite smått och sitter här rastlös. Funderar och gör research på om kashmir bara har en ny låt år 2008 eller om det finns fler. Är väldigt nyfiken..

Imorgon börjar en ny vecka.. näst sista av hela sommarlovet. usch! För att planera (som vanligt) så tänkte jag gå över till phie's mor imorgon och äta yttligare lite tårta. Sedan på onsdag så antar jag att det blir till att gå ut på kvällen.. och på lördag ryktas det en hej dundrande fest hos ellinor. Annars är jag i stortsett en rastlös tjej på 18 år som också är pank. Jag skulle vilja ut och fiska iofs..

Nåja! Dethär är väl vad man kallar uppdatering. So long


Kommentarer
Postat av: Linda

Kolla gärna in min blogg! =)

Postat av: Anna

Hej



Vill du få gratis presentkort från KICKS? Då tycker jag att du ska klicka på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det är väldigt lätt och kostar ingenting! :D

2008-08-10 @ 14:11:09
Postat av: Anonym

snygga bilder i din design ;P

2008-08-10 @ 14:33:13
URL: http://mawlan.blogg.se/
Postat av: soPhan.blogg.se

hejja saraaaa!

2008-08-10 @ 22:46:59
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha jo det vare , men det va fett äckligt nu. euw.

och ja lördag lördag lördag!

2008-08-11 @ 13:59:40
URL: http://ekallander.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha jo det vare , men det va fett äckligt nu. euw.

och ja lördag lördag lördag!

2008-08-11 @ 13:59:52
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback