restless restless

jag är restless!

De flesta drar ut ikväll.. en annan fattiglapp stannar hemma. Inga problem med det, nej. Därimot har jag problem med att det inte finns någonting att göra då alla är ute. Just därför är jag restless. Rastlös på svenska.

Åt på spicy hot idag, 13c såklart. DOCK ändå något nytt. Vanligtvis äter man det med ris, jag betalade 20 kronor extra och fick med nudlar. Himelskt gott, verkligen! Synd bara att det blir så dyrt. Nu har jag iallafall provat på det också. Repningen gick ganska bra. Vi är väll för lata egentligen, men vi jamma lite och körde lite gubbrock, fun as always.

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. har super tråkigt. Kanske en prommis. heeEEjj>zZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback