Kräftskiva

Ikväll blir det kräftor och räkor för hela slanten! Samt ost&kex, baugette, bounjourost och massa gott gott! Förtelsen kommer att hållas hos Ellinor. Mysigt. Kanske inte världens bästa väder.. men somsagt, det finns inge dåligt väder utan nedast dåliga kläder!

Jag har skrivit ut lite snapsvisor till ikväll och kartor och spårvagnstider till götet. Imorgon bär det av!

Happ hepp, lite taggad man är för ikväll. Ännu mer taggad inför imorgon. Dock så är det ju dedär med att packa som tynger mig. Vad ska jag ta med mig, är det för mycket, kan inte bestämma mig osv osv..

Sugen på räkor. Och en kräfta. Lite chips vore gott. ÅH!

"Chattar" med vinden på msn messanger. Pepp inför morgondagen. Kupé-resan dit kommer nog slå det mesta.

"Du är så jävla dum i huvudet så det inte är sant. Jag tycker enligt mig att du kan ta och fara åt pipsvängen!
Far åt pipsvängen <- Dra åt pipan <- Dra dit pepparn växer <- Dra till ett varmt ställe <- Dra åt helvete!"


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

du är min idol<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback