Klockan slår alldeles för mycket

Ungefär så det känns varenda morgon jag ska stiga upp. Dock så är/var denna dag lite annorlunda.

Jag hade ställt min klocka på 06.55, för att jag trodde jag började 9. Låg och snoozade jätte jätte länge, tillslut drog jag mig upp direkt till toaleten och skvätte några liter vatten i mitt ansikte. Pigg och alert tog jag fram mitt schema.. Till min förvåning så började vi visst 10.20! Holy liksom

Det betyder att nu är klockan 08.03, och jag börjar om 2 timmar och 17 minuter! What the *pip*. Nåja, det betyder att jag hinner med en god och icke stressig frukost, kanske fixa mig lite också! Det känns ju därimot onödigt eftersom vi slutar 11.20! Yes, Sug på den. Mitt schema är trotsallt ganska bra!

Time to pretend! Heirå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback