Kir-båten

Gårdagen övningskörde jag osv.. det gick ganska bra men så jobbigt och tröttsamt att koncentrera sig hela tiden. Efteråt åt jag såklart spicy, tog friterad kycklingfilé, stort plus om man har 13c's sås till!

Frammåt kvällen begav jag mig till sophie där vi skulle kolla på film. Ingen av oss hade därimot någon aning alls om vilken så det gick ganska segt. Timmarna gick, vi åt tacos (japp jag åt igen) och chillade framör datorn, lyssnade på shiny toy guns. Sen, helt plötsligt, blev vi sjukt pepp på att hitta på något!

Runt 11 åkte jag nog världens galnaste "taxi". Det var ingen taxi.. det var en helt vanlig personbil med en chaufför galen som galnaste galning och enligt rykterna hade han inget körkort. Jag har nog aldrig var så rädd. Spelade ingen roll vad vi sa, han stannade inte. Sophie - "om du stannar får du förfan ett ligg med mig" Ioooouuuwwwwwhh (bromsspår) yes, då kunde vi njuta av en tvärnit sen gick vi av. Dock inträffade aldrig det sophie sa, som tur var.

Senare lämnade sophie mig själv tillsammans med, några som vi mötte upp på stan, niklas och lakebeach! haha.. sjöstrand mathias. Gick runt lite, hamnade på bill och bob, väldigt trevligt. Klockan blev mycket, fööör mycket. Missade lokalbussen. Vi fortsatte till taj mahal, dock en väldigt kortvarig stund. Klockan blev dock ändå ännu mer, och missade ännu en gång sista irsta bussen (som går förbi skiljebo typ, vart min far bor) Happ tänkte jag..

Niklas insiterade att gå med mig hem eller betala taxi och grejer, kommer inte på frågan. Jag vandra hem själv och det gick så bra så! Tog cirka 40 minuter, så då fick man motion på köpet =D Gissa om det var skönt att slänga sig i sängen då? Japp

Idag blir det nog heelt lungt. Är inge sugen på att göra något nu iallafall. Kanske att min inställning ändras snabbt senare, som igår! Peace ya'll


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

HAHAHA TAXINvafan är bilden ifrån:O? har ett svagt minne , haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback