jackie will save me

Väcks av klockan som ringer halv nio. Är super trött och vill inte gå upp. Tillslut, efter cirka 40 minuters om och men stiger jag upp och duschar osv. Efter jag fixat klart mig tar jag tag i frukosten. För en gång skull är jag hungrig. "Mm va gott med en macka med skinka" Kommer ner. Får slag. Letar igenom kylen. Ingen jävla skinka. Inget pålägg i huvudtaget! Jag skojar inte när jag säger att jag stod och sa för mig själv "det här ska ni få sota för" "dö dö dö dö"
Haha, herregud. Tillslut hitta jag makrill men det var inte så gott när jag förväntat mig något annat.

Så därför tillängnar jag detta inlägg till alla som inte har mat :(

Nu är tanken att jag ska cykla till körskolan. Typiskt! Det börja precis regna. ÅH! Orkar inte cykla nu, men måste. Ska möta emma och sophie på stan klockan 1.

Idag är det den 22 augusti och, jag checkade tillbaka i min bilddagbok. Då hade jag rekomenderat denna spelningslista, som jag förövrigt hade flashbackat från den 22 augusti år 2006! Alltså.. detta var musiken som gällde för två år sen..

billie the vision and the dancers - nightmares
Sahara hotnights - keep calling me baby
everlast - babylon feeling
billie the vision and the dancers - i'm pablo
D.A.D - Laugh 'n' a half
deportees - damage goods
maximo park - apply some pressure
the kooks - seaside

Nu ska jag kila! Ha en bra dag Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback