it's right it's wrong

it's right it's wrong

Nyss duschat och gjort en hårinpackning. Riktigt skönt var det. Dagen bjuder på, inte så mycket? För sophie bjuds det på säkert något enormt. Ska över dit och jag hoppas jag får tårta.. fast egentligen tycker jag inte om tårta så mycket. Kakor och bullar vore något!

Jag skulle vilja ha en systemkamera. Spara spara spara!

På tv sänds någon dokumentär om jojo-bantingen. Sjukt, insejn och meningslöst! Ikväll tror jag (om det inte bjuds på något riktigt oemotståndlig kvällsmat) att jag ska köpa mig en räkbaugette på ica eller statiol. Jag gillar mat! Herregud

"Innan jag vägde mig hos james vägde jag.. 60 kg. Nu efter en veckas moffande av skräpmat mm. väger jag.. 65 kg. Jag är tjock!"

Herregud. Kvinnan är runt 30+ och väger 65 kg. PINNE?!

fix fix fix nu så rätt så fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback