indie rokkers

it is!

Festen igår var bra. Fööööör bra! hyper super trevligt och massa kul, tyckte jag, även fast jag för den mesta delen satt utomhus på verandan och drack whiskey tillsammans med niklas. Massa trevligt folk kom över till ellinor, både kända och okända ansikten. Jag drack förövrigt jätte goda drinkar med lime i!

Happ.. något mer värt att nämna hm.. inte så mycket! Endast tack ellinor för den 16 augusti år 2008. Jag vill ockås tacka sophie åström som snodde min tröja (har även hört rykten om att emmas skor var borta.. sophie it is) och tillslist niklas för sällskap hem inklusive en väldigt väldigt god whiskey? right..

Idag skriker det chips från min mage. Så, chips it is och massa tv och greek avsnitt såklart! Nu följer lite vackra bilder..

 
 
   


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

hah va gör jag på bilden:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback