i got soul, but im not a soldier

..och tårta blev det. och kakor. och en bulle. och chips! Sophie fick en ny digikamera! Avis? Japp

Nike reklamen är ju typ världsbäst, åtminstone låten. The killers är det, wiho wiho!
Denna kväll spenderades hemma hos sophie. Vi kollade på en film "one missed call". Ganska bra rysare/thriller faktiskt. Det kändes som om alla kollade på mig när jag cyklade hem. Det satt en pojke på bänken vid ica. Ingen brukar sitta där. Framförallt inte klockan halv 12 en måndas kväll.

Imorgon ska bli en lugn ta-hand-om-dig-själv-dag. Ska sola, göra kroppsskrupp, måla naglar, ansiktsmask, fotbad, klippa luggen, rensa mitt smink och garderob om jag orkar! Mys!

Nu ska jag se yttligare att avsnitt av greek, nr. 4! Hoppas emma är avundsjuk :D

"Hur ska jag göra då? :( "


Kommentarer
Postat av: Kim

tack så mycket :)

2008-08-12 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback