i can't forget what you've forgotten

Denna helg har vart händelserik lite till och från. Då man minst anat att något skulle hända, så har det hänt. En annan dag då man förväntat sig att göra något, så har det inte funnits något alls att göra.
   Fredagen var från början tänkt till en softkväll med film osv men avslutades på krogen.. och lördagen därimot var man mer eller mindre fixad och det var nog en av de mest rastlösa kvällarna under hela dethär sommarlovet. Förgyllde dock tiden hemma hos sophie genom att spela något frågespel. Jag gav upp eftersom jag hatar sådanna spel då jag inte är speciellt allmänbildad :)

Denna dag åkte min far iväg och plockade svamp. Jag och min bror var nere på stan och vi shoppade. ÅT HONOM! Jag är helt luspank så mitt shopping beroende gick över till att jag valde ut kläder åt david, ungefär. Sen åt vi mat och nu ska jag äta mat igen. Hö hö hö.. Slänger detta inlägg i utkast-korgen just nu, fast det kommer ju inte ni märka iofs så det var väldigt onödigt att jag skrev denna mening.

Vilken energi! Nu skulle jag kunna skriva världens inlägg tack vare den otroligt näringsrika maten det bjöds på här hemma idag.. Kill me! "Köttfärsfräs med rotgrönsaker och potatis". Skulle hellre vilja kalla det rotfräs med lite köttfärs. Gick ner iallafall. Imorgon är det någon form av GI-gratäng som står på matsedeln. "Giccohini"? Ungefär..

Bara att bita ihop, har ju bevis själv på att GI mat faktiskt är super bra! Hela förra våren, wioh! Bortsett från vissa pizza stunder.

Nåja, slutpratat om mat! Tror jag ska ändra rubrik på min blogg till typ.. saras "allt om mat" istället för lust of the libertines. Hehe

Från musikvärlden så har denna helg bestått av ett gammalt band, men ändå nytt på något sätt. Soundet är nytt, innehållet är gammalt? Shiny toy guns it is, enyoj! Länkar en länk.. eller laddar upp en video istället. Höj ljudet! Kvalitén är inte den bästa!



Nu ska jag "surfa" vidare och senare ikväll kommer johanna hem från grekland. Ska träffa henne om det inte blir allt för sent, sedanblir det till att kolla på fler greek-avsnitt. Jag är redan på avsnitt 21! Så spännande! Ha en trevlig kväll

"Sista dagen på det sista sommarlovet"
Sara "sarizzle" Cederborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback