hej å hå

Kära vänner! Jag är tillbaka.


Förstår att det har vart jobbigt osv under alla dessa fyra otroligt långa dagarna. Men, sanningen är den, att jag har faktiskt haft massvis med andra saker att göra! Fullt upp.


Göteborg var galet. Då menar jag galet. Det går inte att jämföra med någonting annat jag någonsin upplevt. Tågresan, liseberg, hotellet, utgången, spårvagnarna och allt trevligt folk är bara lite utav allt man upplevt.


Jag gjorde något jag absolut inte ångrar. Jag åkte balder. Herregud! Det var sjukt läskigt, började med en backe på 70 graders vinkel, förföljde med tusen liknande backar. Äckligt!


       

Dagen fortsattes på liseberg, massa kul. Åt senare på en jätte fin resturang. Upptäckte "bara" 2 hårstrån i maten men lite skit rensar magen, eller?

Kvällen spenderades för på hotellets bar där tjurkärringen fick damp. Vissa brukar ju ha generösa och läckra män som jobbar som bartender, men här satsade man på stort! Drinken serverades av en medelåldrig kvinna på kanske 50+. Fortsatte ut till ett jätte mysigt ställe där vi tog några drinkar och hade allmänt kul. Avslutade kvällen på världens galnaste krog. Folk dansa på bardiskar, alla hade backslick inklusive chinos och skjorta. Champagne och vin dracks av skapligt rika män och dansbattle agerades på dansgolvet. Riktigt ravemusik spelades och allt var galet.


       

"Vi hade i alla fall tur med värdet". Kunde inte begärt mer. Dock så regnade det på kvällen, gjorde inte så mycket, då boendet låg mitt i city ungefär. Tyvärr fick jag och vinden aldrig uppleva way out west, och kanske en av världens finaste spelningar? Broder daniels hyllnings och sista spelning till Anders. Hade tydligen vart värt allt. Men men.. har förstått att man inte kan göra allt =D


Har hunnit vart på inflyttningsfest och fest hos maggie. Mikaela och jocke har flyttat ihop och vi var på plats för att fira deras lycka, typ. Dom hade fått ihop det jätte fint på bara en vecka! Det bjöds på bål och chips och massa dans. Kvällen avslutades hos maggie där man träffa lite "gött" folk.


       

080809 - Sophies 18 årsdag. Sophie Åström blev stor. Alla samlades ute på västerås flygfält. Fallskärmshoppning stod på schemat.

"Vad är det dom släpper ner?" Sophie skulle utan förvarning hoppa. (dock så hade hon tjatat om det ganska länge). Ren upplevelse att bara kolla på. Såg ut som små gråa stenar som kastades ner från ett mini flygplan. Det var galet, sjukt och vuxet behärskat! Gottat massvis idag med tårta och chips och glass och nuitella. Tacos blev det också hemma hos sophie med larsa rickard och mig och sophie! Trevligt. Jag och sophie har spenderat hennes födelsedag ganska lugnt, då vi tog till rejält igår. Blev lite chill här hemma, vi spelade bl.a luffarshack.


   

Nu måste jag ju erkänna att tanken var att jag, med detta inlägg, skulle försöka ta igen dehär dagarnas bloggande. Inser dock nu att det kanske inte kommer att gå. Hur långt ska jag skriva? Kommer det vara intressant? Tveksamt.


Sophie har i alla fall lämnat mig för dagen och jag tänkte ta att ladda upp lite bilder på min bilddagbok och dylikt. Imorgon ska jag förmodligen till IKEA.

Niklas slogan - "sänk yourself with me and be happy for the rest of your life"

"jag hoppades på det bästa"
Sara "sarizzle"Cederborg


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

tack för idag , hälsa tiger sen

:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback