hancock och dead end

Med cirka tjugo bullar var, samlade i kompostpåsar, var vi laddade inför lite movie night hos emma. Lurade mor min på 50 lapp, femtiokronor såklart, då jag sa att jag åt ute, fast egentligen åt mat hemma hos sophie! Grejt, 50 kronor rikare!

Hos emma kollade vi först på hancock, vilket var en ganska bra film faktiskt! Lite action sådär höhöhöö.. Andra filmen, som vi förövrigt väntade på jätte länge, var dead end. Herregud säger jag bara. Kan det vara 90-talets psykigaste film? tänkte jag.. DOCK, så ser jag nu efter lite research på google att den är från 2003. Vilket som, den var en blandning mellan en sjukt läskig skräckis och världens psykigaste reality film. 4 av 5 toasters!

Tanken för ikväll lyder: Invänta fotografier från sophie, bestämma morgondagens sysslor, få hit ett greek avsnitt, se det, och somna!

Förr gjorde ja upp en "to-do" lista.. ska börja med det snart igen, eftersom snart drar ju skolan igång, viktigt att veta vart man har allt ;) Nästa vecka börjar min alldeles egna intensivkurs i teoriläsning. Skämt och sido, måste till körskolan varje morgon, min mamma tvingar mig. Intressant..

Fredag - kräftskiva/gottekväll med efterlängtade klasstjejor
Lördag - släktfika köping och senare fest hos ellinor!
Söndag - farmor 76
Måndag - körskolan, träffa andreas
Tisdag - körskolan
Onsdag - körskolan
Torsdag - körskolan
Fredag - körskolan, pappa
Lördag - körskolan, pappa
Söndag - körskolan, pappa
Måndag - skolstart!!


Nu ser jag att bilderna överför som aldrig förr.. så antar att det dyker upp några snart här..

   

                              


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

hahajag bah,inga ilder påmig..men jag kom på... jag stod ju bakom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback