friday it is

heeeeeelg! ja, helgen uppskattas för då tänker jag inte läsa teori! så är det!

Glömde nämna att igår åt jag världens godaste husmanskost. Stekt falukorv med mackaroner och ketchup! Smakade värlsgott! Kanske för att jag inte hade ätit på 5 timmar, kanske för att det var vanliga mackaroner (här hemma serveras bara fullkorn :( ) eller så är det bara världens godaste husmanskost.

Snart ska jag åka till pappa och vi ska nämligen äta ute ikväll, eller köpa hem. Så jag undrar vad det blir. Kanske lite spicy hot? Hm.. vore gott med en u-båts kebab också iofs Nej, spicy lär det bli. Sedan ska nog jag och ellinor kolla på film hemma hos sophie om vi kan få larsa att lämna huset. Undra om man ska poppa popcorn då?

Ja, som ni kanske förstår så kretsar mitt liv kring mat. So long!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Underbart med fredag, bara 1 timma och 15 minuter till helg :)

Postat av: Emma

mm, popcorn!

2008-08-22 @ 14:51:56
URL: http://ekallander.blogg.se/
Postat av: Mi

Helg är världens bästa... underbart! :)

2008-08-22 @ 14:58:40
URL: http://misblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback