frågestund

wiho! vad kan passa bättre än en liten frågequiz här i bloggen medans sophie dushar? klaga inte på felstavningar, sophies tangentbord är inte helt friskt..

Vad gör en bra blogg i dina ögon?

Den ska vara intressant och framförallt inte självsik och överklassig som vissa har tendens till att framstå som. Humorär ett stort plus. Det ska vara kul att läsa!


Varför började du blogga?

Hmm, det är historia. Det började nog mest pga känslan att det va större och mer seriöst än bananaisland elle lunarstorms dagboks funktion.


Hur gammal är du?

Arton år och sju månader


Favoritbloggar?

Mesta dels mina vänner, som ni kan se länkade längst ner till vänster. Samtidigt läser jag de mer "populära" också så som blondinella, kenza, lisas place, morderniteter osv..


Har du någon stilikon?

Till och från.. inspireras av citymode men också 60talets modeikoner.

Favoritplagg?

kjol.. fast jag älskar skor.

Favoritfärg?

Brunt och beight. Älskar höstens färger


Är du modeintresserad?

jag gillar mode


Har du pojkvän?

Vart kom denna fråga från? nej


Vad gick du för linje på gymnasiet?

Jag går samhäll


Vad tycker du om Kissies påhopp mot bland annat Linda Bloom och TuMadre?

ingen åsikt

Vad tycker du om bloggerskor som Kenza, Blondinbella och Kissie?

Dom har ju lyckats iallafall.


Var bor du?
I staden gud glömde bort.. Västerås

Hur länge tror du att du kommer blogga?

Har haft uppehåll. Jag kommer nog hålla på tills jag inte får tid längre.


Tänker du gifta dig inom 10 år?

Den som dör får se.. eller lever menar jag.

Har du funnit din största kärlek?

Nej, men måste medge att jag trodde det för ett tag sen.


Drömyrket?

Någon form av mediasäljare, proramledare i en humorshow!

Hur många barn vill du ha?
två i guess


Vad är det första du gör på morgonen (förutom det vanliga)?

Det bror på vad det vanliga är?

Vad tror du på då det gäller Gud osv?

Tror något iaf

Tjänar du pengar på din blogg?

Alldeles för mycket


Bästa barndomsminne?

Stenen utanför sophies hus där hon lärde mig att tycka om både kebab och kinamat.


Vad blir ditt nästa köp?

Ett par skor.. time will tell. Sjukt snygga bild kommer senare när jag får pengar hihi

Skulle du kunna se dig som bloggare när du är 50?

absolut.. åldern har inga gränser

Hur ser din drömfamilj ut?
svensson svensson

Varför bloggar du?
För att det är en cool sysselsättning plus kul.

Favoritgodis?
lysmelk

Drömkille?
ingen aning vem bryr sig, inte jag iallafall haha skoja aja hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback