första riktiga skoldagen på cirka 80 dagar

..och herregud va jobbigt det var! Höll seriöst på att avlida sista lektionen. Dock så verkar de flesta nya ämnena helt okej. Det jobbiga är att vi får inte våra skåp förrens nästa vecka, vilket innebär att vi måste bära på jacka, böcker osv.. drygt. Rio har avgått från klassen, sorligt?

Idag tog vi första steget mot att nolla våra kära 1or.. sp1E! Akta er.. annars
heheheee

Jag och bodil hade stort sötsug idag, då vårt blodsocker var väldigt lågt. Därför, när jag kom hem, så åt jag lite flingor med mjölk, Goda flingor som innehåller socker! MUMS.

Nu tänkte jag kolla på greek.. men hittar ingen nedladdning av season 1 episode 23? Den kanske inte finns.. emma, vet du? Annars är det väl season 2 som gäller.. Solong!


Kommentarer
Postat av: Emma

sesongen är slut vid avsnitt 22.

s2 har inte kommit ut än tror jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback