förändring förnöjer

Eftersom skolan dragit igång, ännu ett år, nytt år osv så har jag börjat tagit nya vägar dit också! YES! Har upptäckt en mycket smidigare väg, både dit och hem. Riktigt nöjd

Idag till mat fick vi kött potatis och bearneise sås! Hur gott som helst. Får inte glömma brockolin också. Sedan frågade min bror varför jag skulle ha mössa nu, då sa micke att alla har ju mössor året runt nu för tiden så varför frågar du det? Sedan undrade mamma vad den stilen hette, om man alltid hade en mössa på sig. Ingen visste. Av någon anledning kom vi in  på mode då sa min mor: - ja det är väl ungefär som när alla hade domdär jeansen på vår tid.. Puss och kram, eller va dom hette!?

Efter några minuter säger hon igen: Eller.. gul och blå hette dom ju! Alla börja garva som fan, micke påpekade att dom kunde ju lika gärna hetat puss och kram, "för vem fan döper ett ungdomsmärke till acne?"

Ja det var ett litet flumigt inslag av min dag! Nu går hostel på tv 1000 action. Den är väl för grov.

Imorgon ska vi repa och på lördag blir det lögarängen för att se veronica maggio! Får ju inte glöma bort tomas ledin och vincent heller, men veronica är huvudpunkten enligt mig. Påtal som spelning så måste jag bara till eskilstuna den 19 september (har jag för mig) för då spelar The Embassy på RAW!  Försöker få med mig sophie.. hoppas!

Godnatt sleep tight.

Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

Im in love!

Postat av: Emma

hahahah puss och kram

2008-08-28 @ 23:50:36
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback