"för att jag vet att du tycker om sådant"

Idag ställde jag klockan på 9, då jag var skyldig min bror en hel städning i hans rum. Efteråt passade jag på att städa lite i mitt eget rum också, så nu är det cleant!

Jag fick nyss ett sms av johanna "Kom till mitt jobb jag har lite saker till dig hoppas du blir glad, jag tror det! haha"
Herregud va spännande tänker jag. Har inte tid att komma dit nu, så bestämmer mig för att glida förbi innan två då jag ska iväg med elli och emz och handla kräftor och dylikt. Men varför ska jag få nånting? ha "För att jag vet att du tycker om sådant. Dom är coola" säger hon.
Herregud va spännande tänker jag åter igen. Somsagt, nyfiken het är min starka sida!

Nu ska jag förstta plocka lite sedan cykla iväg ut i kylan! Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback