*


Idag har jag vart på körskolan och suttit vid datorerna! YES! Jag har fått godkänt på alla delprov så nu ärdet endast repetion som återstår, sedan är det nog dags att boka provet. Efteråt luncha tjejerna på café gränden. Klockan fjorton nollnoll var det upprop i skolan och vi samlades och fick schema. Imorgon är det uppstigning runt halv 7, för vi börjar redan klockan 8 med inviduellt val.. jag har lyckats fått kulturmöten! Herregud, vad är det egentligen?

Det känns lite skönt att allt drar igång nu, dessutom är det bara 62 dagar kvar till höstlov! Yeeey. Idag fick jag månadspeng, lite mer än vanligt faktiskt! Synd bara att jag måste spara lite till coldplay som är om 24 dagar! Emelie, om du läsar detta så har jag en briljant idé about slå två flugor i en smäll.

Städa mitt rum, välja morgondagens kläder (japp, orkar inte med stressiga mornar) äta lite mat och duscha. Tillsist kolla på greek och äta poppisar ikväll. Mysigt!

"back in buissnes"
Sara "sarizzle" Cederborg


Kommentarer
Postat av: sophie

Trevligt med fler västeråsare som ska på coldplay!! :-D

Postat av: sophie

Yes! :-) Utgång efteråt? Eller ska du/ni tillbaka till västerås?

2008-08-27 @ 18:03:54
Postat av: sophie

Det tycker jag låter bra, haha! Nej.. jag tror inte du vet vem jag är, jag bara såg din blogg i ekallanders blogg, och att du skulle på coldplay och tyckte det var kul med fler västeråsare som skulle dit! :-)

2008-08-28 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback