duktig sara

Uppstigning klockan nio var det som gällde. Snabbt in i duschen, koka varm choklad och grilla en riktig toast! Åt frukost samt lyssna på radion och läste morgontidningen.
Klockan 10.10 befann jag mig på körskolan.. tre timmar senare påvägen hem. Japp.. tre timmars sittande framför gruvegårds värdelösa datorer har min dag hitills bestått av. Varmt och fel på alla frågor ungefär. Som tur var kom johanna och då gick det lite bättre, peppen sattes igång osv.

Skulle boka in nya körlektioner med en annan körlärare, då min förra slutade. "ah jag tänkte boka med helena, peter rekomenderade mig det"
- "Hm.. men helena avgår ochså tyvärr redan på fredag! Så.. bara att välja en annan" Tillslut valde ja sammy, då johanna tror han var något för mig! haha

Imorgon väntas teoriplugg tillsammans med johanna och josefin, aka. jois och sandalen! Shysst att dra igång nu va!

Ikväll ska jag och andreas äta mat osv! mat är ju gott.. Nåja! Solong nära och kära








Johanna, Sara och Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma

lycka till ikväll och sen måste du berätta ALLT! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback