du är min idol

tack och jag älskar dig!

Det är jobbigt nu men jag åker iväg idag. Ska bli skönt och så jävla roligt med tjejorna. Götet 08 är här.

"Tänk inte mer på det. Kärleken är blind sara. Man tror att man vet allt bäst! en egentligen ska man lyssna till sina nära och kära för dem ser saker man själv aldrig sett. Godnatt nu"

"Ja det är svårt och kommer alltid att vara. Men man är stark. Vi är poeter tillsammans när det kommer till kärlek, men ändå gör vi misstagen. En del av livet helt enkelt"

Jag kunde inte sagt det bättre själv. Hejdå nu, för ett tag!


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

hejjjjja dig o mig;D o oss:D<3

Postat av: Elli

Ha det så roligt :D:D

2008-08-06 @ 14:10:42
URL: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback