det schteeks.. det vet du

Till min förvåning, lögarängen västerås fjortiZ människor osv, så var konserten otorligt bra! Faktiskt! Tomas rockade skiten ur dem flesta och veronica var super cool! Vincent därimot var ful och jag kom ganska sent inpå när han lirade. :) Jag och sophie cyklade ner.. väl nere kom hon på att hon glömt sitt leg. Jippe! Hon hade inget annat val än att cykla hem igen, då vi hade planerat att softa i öltältet under hela spelningen. Till min och vår förvåning igen.. så fanns det inte något öltält. Ska det va så jävla svårt att fixa fram eller? Haha, skoja. Men det hade vart otroligt skönt och jag hade förväntat mig det med tanke på att det stått där hela sommaren.

Vi blev sittandes på en kulle och sophie vimla i vimlet och tog lite fräscha bilder. Dock, så har hennes kamerasladd försvunnit så dessa bilder lär ju inte komma upp än på ett tag! Kalzone, Sandalen och biyänki var också med. "kan ni hålla käften" Våra grannar ägde.

Stan, mcdondalds, musses avslutades kvällen med.

Jag är väldigt besviken på dig. Försöker intala mig själv. Intala mig själv. Intala mig själv. Int Int Int Intala mig själv. Rave Remix 2oo8.

Kommentarer
Postat av: sandraa

kalzone och vinden är samma person bara så du vet;P haha. det ska nog vara sandalen du menar:)

2008-08-31 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback