den 19 augusti 2008

Morgonen bestod åter igen av teoriplugg med jois och joss! Åt god kladdkaka och ben and jerry glass! *Så typiskt att solen ska skina när man planerat att plugga, det resulterade ju i lite att pluggandet blev ungefär hälften så insentivt.

den 19 augusti 2008 ska jag ha det heel coolt här hemma. Först, alltid en dusch inte lukta usch stå högt i kurs! Sen ska jag städa lite i mitt rum. Efteråt, (bror, läser du?) vill jag köpa något gott och kolla på en bra film. Jag är glad idag. Har hunnit med ganska mycket, fått motion då jag kriga på cykeln, pluggat teori och sen ska vi äta god mat! wiho, emma vet hur det känns. På menyn står kyckling wook :)

Igår var jag somsagt hos andreas och lagade mat och kolla på hipphipp! Hur gott som helst och hur roligt som helst också.

"Vilket team vi är! Det är på denhär nivån vi ska jobba. Im on fire, nu går vi ner på stan och så interjuvar vi någon.. eller imorgon! vi gör det imorgon!" - Morgan pålsson, världsreporter.

Happ, dags att ta tag i dagens sysslor! Se you later aligator.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah jag älskar morgan pålsson! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback