come in to the closet

Det blev en låååång dag tillsammans med mamma. Först var vi nere på rocklundamarknaden, sög som vanligt. Köpte dock en skinn plånka, riktigt nice! Sedan bikea vi till stan för lite lunch och shopping. Hon ville ha lite nya kläder och skor eftersom hon inte längre jobbar på posten så vill hon börja klä upp sig till vardags.

Blev mycket gå, fram och tillbaka, så jag är heelt slut i kroppen, framförallt fötterna. Nu har jag precis fixat mig lite lätt och ätit tacos, Snart ska jag möta upp sophie och bege oss till lögarängen. Laddar med veroinca och thomas. Sommaren är kort, dumpa mig, hon gör allt för att göra mig lycklig osv osv.. Det blir nog en BRA dag på stranden!

So long folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback