arton timma sextiotvå minuter

För arton timmar och 62 minuter sedan skrev jag mitt förra inlägg! Lägg det på minnet va!

Kräftskivan var otrolig! Det kunde knappast blivit godare. Jag och bianca gjorde jätte goda smörgåsar med räkor och grejer, sen hade vi kladdkaka med glass och bär till efterätt. Får ju inte glömma bort själva huvudrätten.. kräftor såklart. Det blev perfekt!

Efter att ha ätit massa godsaker blev alla sjukt trötta och mätta. "Gud va trött jag blev.. och mätt, vad är klockan.. 1? - jois
Nej.. klockan var halv 11. "Jag känner mig som en pensionär"

Jag är klar fixad. Fest fixad. Ska gå hela dagen och vänta på att få åka till ellinor. Ska till köping innan på min farmors "födelsedagskalas" haha.. tur att mitt smink brukar hålla 24/7 ;) Påtal om smink.. som leder till kosmetik.. som leder till skönhetsprodukter.. som leder till schwarzkopf got 2 be smooting lotion, så är det bara något jag måste rekomendera till alla er med frizzbarr!
   Jag som naturligt har lite halv-frizzit-lockigt hår använde got 2 be produkten på handukstorkat hår, och jag skojar inte när jag säger att det blev hur lent som helst, och framförallt inge frizz allt och håret la sig, för en gångskull, rakt! Perfekt innan man ska platta eller föna håret. Därimot, ingen rekomendation för er som vill ha lockigt! Så, tummen upp för ett av de svåraste skönhetsprodukts-namnen, schwarzkopf got 2 be collection!

Klockan tickar.. 12.26. Vill åka nu!!! Men, vi åker inte förrens halv 3.. Kanske borde ta och laga lite mat nu så jag har något att stå på kvällen ut!

Det ända som tynger mig är kvällens klädval. Hallå? Det är ju årets fest som står på schemat!! Skämt och sido.. har alltid samma "fest" kläder.. både till vardags och fest. Herregud, hur går det ihop? Måste ha något nytt.. något fint.. något mysigt och höstigt! För det är höst nu. Det är det..

Blev så otroligt avis när jag såg emelies nya skor från monki. Jag älskar skor, för er som inte vet. Usch, vill med ha!

Nu tror jag att ja lyckats fylla ut et blogginlägg med massa onödigt men också vettigt. Ta till er kära vänner, för en dag kommer ni också stå där vart jag står! So long peace king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback