apparently unaffected

happ hepp klockan går fort när man har roligt!

Har nog suttit här vid datorn i flera timmar nu.. kollat på en film på tv, tvvärr så krånglar det enormt då man har parabål så egentligen blev det inte så mycket film.

Imorgon ska sophie går ut på krogen för första gången i hela sitt liv. Det ska bli riktigt kul att se henne trappa på sina klackskor på plutos dansgolv. Pax för att INTE bära henne hem. Hihi, skoja :)

Nähä nu väntas bara det bästa av allt. Jag har själv, alltså helt själv, laddat ner ett geerk avsnitt! wiho, femman it is och ska snart krypa ner i sängen och kolla på det. Ska bli riktigt kul. Förövrigt jag visste väll att, va heter han nu igen.. owen? är gay! knew it!

jaha nehe inte fan var dethär mycket till uppdatering. Ellinor emma sophie jag vet att ni läser, därför frågar jag er, här öppet, har ni löst alkoholintaget tills på lördag?

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

SÄG INTE VAd SOM HÄNDER SARA!! hahah



hhhm, jag får alkohol av min langare. (Pappa)

Men dom andra ska väl dela på sjuttisar tror jag?´

jag har hört rykten om att mikaelas jocke säljer.

haha

pUss!

Postat av: soPhan.blogg.se

haha bra emma ;D



wohoo

2008-08-13 @ 02:06:05
URL: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback