alla gör det

Nästan! Så, jag ska med svara på lite dumma och onödiga frågor =D Bra tidsfördriv!

Jag heter :  Sara Cederborg
När fyller du år : 12/1
Tycker du om någon just nu:  Såklart, alla i min omgivning.
Om sex månader: har jag nog fyllt år wiho och har massa pengar och då väntas tatto. Körkort lär jag ha
Jag samlar på : ingenting medvetet..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sophie eller Johanna
Har du sovit i din egna säng inatt :  ja
Har du strumpor på dig nu :  nej :)
Hur svarar du i telefon :  Hej det är sara
Vad ska du göra ikväll : Kolla på tv och "ta han om mig själv"
Vad ska du göra imorgon : Gå ut på krogen skulle jag tro
Vad vill du bli när du blir stor: Jag vet inte men om jag måste bli nått så mediasäljare kanske
Är det okej att gråta : Såklart
När grät du senast : oj, det var väll typ förra veckan kanske eller när jag kollade på film i söndags
Vad skulle du göra om du vann en miljon : göra allt jag inte kan göra om jag inte vann 1 miljon
Bär du glasögon eller linser : önskar jag gjorde det
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : absolut inte, huvudsaken jag trivs i det jag bär
Vill du gifta dig : om jag träffar den rätta i framtiden
Vill du ha barn :  oja
Solar du ofta : om vädret tillåter! JA! solarium, inte allt för ofta, mycket förr dock
Är du bra på att laga mat : har lärt mig av mästarn! helst tsm med sophie
Är du flygrädd : Nej
Hur vig är du : nja, ganska..
Vilken är din favorit glass : calippo
Tycker du om sushi : aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film :  chips såklart!
Har du tandläkarskräck : nej
Vad heter du i mellannamn : Therese
Är du morgon- eller kvällsmänniska : Både och i guess
Vilka hår färger har du haft :  oj.. listan kan göras lång! ljusbrun, illröd, mahogny, brun, svart, mörkbrun, violett, orange...
Är du beroende av något : hehe typ salt (chips)
Röker du: nope :D
Senaste låt du hörde : dendär.. just dance
Brukar du bädda sängen : mm, nästan varje dag
Hur många timmar sover du på en natt : runt 9
Senaste bok : minns ej namnet, handla om en mor som fölora hela sin familj i tsunamin. Verklighetsbaserad
Vad var det senaste du sa : hejdå
Önskar du att du bodde någon annanstans :  ja ibland
Vem kramade du senast :  gud det är illa, jag minns inte!
Saknar du någon nu : på sätt och vis
Hur många lampor har du i ditt rum: för många.. sex st 
Vem ringde dig senast : mamma
Vad är du allergisk mot : äpplen och pollen
Var du glad igår : ja det var jag!
Känner du dig värdelös : aldrig
Har du somnat i skolan någon gång : ja det har hänt lite lätt
Tror du på gud : ja tror det..


Kommentarer
Postat av: soPhan.blogg.se

haha mig kramade du sist, min födelsedag;) hahah , kanske ,, tack frmig // mästarn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback