4th dimensional transition

Regn, åska, kallt, blixt, mulet, dimmigt, vindstilla, blåsigt, kvällsbris, fuktigt osv. Det är bara några av de ord som kan beskriva denna dag. Skratt, grillning, fiske, mysigt, roligt, riskakor, bada, lianen, båt, vågor, trevligt umgänge, godis, bra musik överväger nog resterande ord!

Har spenderat dagen till ära tillsammans med erik fredrik johanna och emil i kungsör. Tog båten ut på arbogaån för att bege oss ut till någon holme där vi grillade och fiskade! Jag trodde jag glömt bort mina skillz, men nej, dom fanns kvar. Dock ingen fisk :( Nya tag nästa gång! SKA HA FISK

Grillade korv och åt riskakor. Skämtade enormt och skrattade mer. Trots värdet, regnigt och fuktigt, så hade vi sjukt kul! Att man blev blöt var sånt man fick ta. Erik därimot var utröstad med galoner och grejer! Regnkläder dvs, topp till tå! En annan lyckades få med sig en vattentät vindjacka endast. Skulle tagit ponchon!

En lyckad dag. Tanken var övernattning i vindskyddet, blev dock inget så vädret var sämst och johanna ska iväg imorgon bitti.

Nu ska jag ladda lite bilder, ladda ner musik (the blood brothers och mer MGMT).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback