vad har jag gjort..

för att förtjäna detdär?

ha ha alltså seriöst.. jag är så jävla förbannad över tugummi-incidenten.
+ så har jag stora, storas humörsvägningar just nu. datan krånglar och jag är allmänt trött på allt som har med denhär dagen att göra!
sara arg leder till en ledsen sara som grinar sönder över ingenting.

Var nyss ute på ormberget. Fick så nog för ett tag sen när jag satt här, datan hängde sig stup i kvarten, blev stressad, tänkte på min jacka och varför just jag fick så. Fan va livet är orättvist! Nåja, väl på ormberget satt jag bara och kollade ut över hammarby stadshage. Mitt bland skogen är det en glänt och en klippa som man kan sitta på och se soldnedgången. Dock så var solen fortfarande uppe nu men jag tänke okej?
Resulterade i bra iallafall. Är mycket lugnare nu.
Förstår dock inte varför jag blir så ledsen över en tugummifläck. Det händer ju alla.. kanske är det dessa x-tra hormoner! hirrå

vita tygskor: skopunkten
jeans: cheap monday
linne: h&m
kofta: cubus
cheap va?!

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback