och uppdateringen är följande:

tanken var att jag tänkte uppdatera föregående inlägg igår eftermiddag. Dock fick jag massa förhinder så som, stantripp, städning, fixning osv.
Dag var kommen, och vi tjejer skulle nämligen invinga spicy hot's uteservering. Väl på plats så var det ganska kul. Vi tog plats utomhus och dom tände infravärmen och allt var super mysigt. Förbi gled feta cabar med högmusik och det kändes verkligen som sommar. På andra sidan gatan vandrade kortklädda tjejer påväg till silk eller något annat uteställe. Höga klackskor och korkort klänning, det kändes som thailand!
På spicy satt vi framtill gryningen och njöt av solnedgången? ungefär..
tog cyklarna hem till mig (så sommar) och kollade på lite film och åt glass / godis. Battle royale blev det. En riktigt grotesk film på japanska. Nu har jag lärt mig några fler namn förutom chichioro? och haoku. ARIGATO för denna kväll brudar.

Denhär fågeln pickar och flyger in i mitt fönster varje morgon runt 6. Min alldelsed personliga veckarklocka. Synd bara att jag inte behöver gå upp förrens 8 varje morgon typ. Jag har tänkt, och undrar.. vad vill den mig egentligen? Är dethär något slags tecken. Vad försöker du säga mig? hm.. (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback