lifes so easy!

usch vilken stressig vecka jag går igenom just nu.
Det blev teori idag, och nyligen har jag pluggat lite till provet imorgon som handlar om vindar och strömmar och man blandar ihop allt! Förövrigt så har jag även prov i data imorgon, vilket känns lite lungt iallafall.

Tog en paus från pluggande det. Onsdagar är bara så jobbiga. Snart om ca. 5-10 minuter ska jag återgå till att läsa på passadvindarna och vändkretsöken osv fram till ca. kl 8! Då tänker jag nämligen inte läsa mer.
Johanna och bodil ni föstår kanske min taktik, säger jag en tid, då säger jag en tid. Inge mer om det, även om jag inte fattar så tänker jag inte läsa mer än till klockan åtta!

Har körlektion imorgon, hoppas det går bra. Är lite nervös somvanligt.
Här nedan följer en himla bra nostalgilåt från 2006! Det har börjar blivit som en lita tradition att jag laddat upp youtube filmer här.. Jag menar, när man ändå har tillgång till den funktionen liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback