juss-tja

Kan någon riva sönder de gröna sidorna ur teoriboken? Alltså.. de gröna sidorna innehåller ca hälften av all teori + att det är helt krångligt. usch jag börjar bli utbränd. Behöver lov ;)

Denna dag har vart en lång dag, men inte så jätte jobbig. Hade körlektion på körskolan 9.10 så det blev till att gå upp med tuppen, jjohanna smsar och säger att hon försovit sig, celver! Väl på körskolan åker jag ut med peter och det blev en trevlig trip. Dock femhundra varv runt ett villoområde (Y)
Efter det satt man vid datorerna och gjorde ett test. 43 av 70 rätt :( menmen, det fixar jag sen va!
Sen var det skola, franska, lunch (spicy hot med brudarna) Projekttid 10 minuter, hål och retorik! Nu har jag pluggat sjukt mycket, geografi och körkort. mer blir det ikväll..
Tanken från början var att jag skulle hem till andre och träffa gamla vänner men nej, fick lov att banga det pga mitt jävla plugg. Är det rättvist? NEJ
 

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback