i dina armar

ännu en skolvecka, och måndagen är redan avklarad.
Har idag ätit tacos hos jois under lunchen. Sedan efter skolan gled vi till henne igen och pluggade i tre timmar + åt smoothie och tacochips. Mycket najs och tiden gick väldigt fort.
Helgen gick snabbt som vanligt Firade selinas 18års dag under fredagkväll. Det var trevligt och vår present var så nice. Under lördagaden var jag på ikea med oskar och lena. Hela två timmar var vi där, inhandlade lite smågrejor oså. Sen hände det inte så mycket mer denna helg. Åt på burgerking och kollade på film och tog det lungt med oka, ungefär så man gör dans le wekeend. På söndagkväll blev det hemfärd. Väl i stan tog det 30 minuter  för bussen, så jag tog en promenad hem. Det var skönt att gå och lyssna på musik och bara låta tankarna flöda! haha
Tog tid, och kom fram till att jag gick hem på 12 minuter och 36 sekunder! Det är nästan rekord tror jag.

Idag blev jag väldigt inspirerad av jois då vi lyssnade mycket på subways, så jag laddade ner lite gamla godingar som såklart försvann från min dator för ett tag sen. The subways, the cribs, the raconteurs, kings of leon oså.

The bucket
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback