aprilväder

Så otroligt nedstämd man blir av detta eländiga väder hela tiden. Beräknad prognos ska hålla i sig veckan ut, om inte längre. Najs eller bajs? - bajs!!!

Idag har jag vart stressad av någon konstig anledning. På morgonen vart det mässa i västeråshallen. Introduktion inför "tänk om dagen" Det började bra, men slutade segt. Som avslutning hade dom bjudit dit (som dom gör varje jävla år) västerås trognase gitarr trubadur. Min favorit, ingen annan än älskade Erik vilde.
Nej, han är inte man favorit, utan tvärt om. Okej säkert inge fel på erik, det är det nog inte. Därimot det han framför kanske inte riktigt är min grej. Speciellt inte vår kopp med thé. Låtar som negerboll, skapande apa, obeväpnad kamp, satans sista chans och hygglig kille kanske lämpar sig, vissa av dom iallafall till lite mindre barn. Erik vi har växt ifrån dig.

För er som inte har någon aning vem Erik är, eller vad han gör så kan nu alltid besöka hans hemsida eller ta en snabbtitt på en helt vanlig inspelning med honom. Här är Erik vilde - obeväpnad kamp..



Sen vart det vanlig skolgång. Gick helt okej, tanken var att jag skulle på teorilektion men sket i det. Känner mig alldeles för stressdad, så har pluggat geografi och teori här hemma nu i 2 timmar. Snart ska jag iväg och köpa godis och cola, för imorgon är det nationellt prov i svenska!

Kommentarer
Postat av: linnéa

erik wilde är min favoritskapande apa lol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback